Glavno praznovanje Slomškove nedelje čez dva tedna bo v Celju, povezano s 400-letnico lazaristov.
V soboto pred Slomškovo nedeljo bo v Mariboru Pohod za življenje.
Od 3. avgusta velja sprenjen urnik delavniških svetih maš (samo ena maša dnevno)
PONEDELJEK, TOREK IN SREDA ob 9.00; ČETRTEK, PETEK IN SOBOTA 0B 18.30.
ODPRTOST ŽUPNIJSKE PISARNE: PONEDELJEK: 9.30-10.30, v ČETRTEK: 8.00-9.30 in 17.30-18.30. Lahko nas pokličete tudi po telefonu 02 331 94 81 ali 031 847 137 ter e-naslov: franc.kejzar@rkc.si. Spremljate nas lahko tudi na ŽUPNIJSKI FACEBOOK STRAN TRR: SI56 0451 5000 3334 495
DOGODKI IN OBVESTILA RKC
Pastirsko pismo mariborskega nadškofa msgr. Alojzija Cvikla POSTNI ČAS 2025
Pastirsko pismo mariborskega nadškofa msgr. Alojzija Cvikla Praznik Jezusovega krsta 2024
Sporočilo sv. očeta za post 2022
Poslanica papeža frančiška ob 30. svetovni dan bolnikov Poslanica svetovni dan bolnikov
Pastirsko pismo za postni čas 2021 POSTNI ČAS 2021
Pastirsko pismo slovenskih škofov za postni čas 2020
Božično voščilo astrelia msgr. Alojzija Cvikla DJ VOŠČILO
PASTIRKO PISMO MSGR. MAG. ALOJZIJA CVIKLA DJ OB NASTOPU SLUŽBE MARIBORSKEGA METROPOLITA. Pastirsko pismo
Dogajanja v tem temu:
VELIKI ČETRTEK: Krizmena maša bo v mariborski stolnici v četrtek, 14. aprila, ob 9.00. Maša zadnje večerje bo pri nas ob 18.30. Prostovoljni dar na Veliki četrtek bo za Ukrajino. Po maši bo nekaj časa češčenje Jezusa v sv. Rešnjem Telesu.
VELIKI PETEK: Ob 15.00 bo križev pot, ki ga pripravljajo mladi. Ob 18.30 bodo obredi Velikega petka. Po obredih bo pred Božjim grobom tiha molitev. V petek bo strogi post. Prostovoljni dar na Veliki petek je namenjen za Cerkev v Sveti deželi.
VELIKA SOBOTA: Ob 8.00 bodo hvalnice ob Božjem grobu, kjer bo ves dan tudi priložnost za češčenje. Blagoslovi velikonočnih jedil bodo ob 12.00, 13.00, 14.00, 14.30, 15.00, 15.30, 16.00, 17.00 in 18.00. Maša velikonočne vigilije bo ob 19.30.
VELIKA NOČ: Ob 6.00 bo vstajenjska procesija, nato slovesna maša. Maše bodo še ob 8.00, 10.00 in 18.30.
Jaz pa vam pravim: Pridobivajte si prijateljev s krivičnim mámonom, da vas sprejmejo v večna bivališča, ko mámon poide. Kdor je v najmanjšem zvest, je zvest tudi v velikem, kdor pa je v najmanjšem krivičen, je krivičen tudi v velikem. Če torej niste bili zvesti pri ravnanju s krivičnim mámonom, kdo vam bo zaupal resnično dobrino?
Lk 16,9-11
V današnji Božji besedi je govora o denarju. V odlomku preroka Amosa beremo, kako tisti ki imajo goljufajo uboge, da bi imeli še več. Če postane denar najvažnejša stvar v življenju, nas lahko naredi krivične in požrešne. Evangeljsko besedilo pa je izzivalno, ker govori o “krivičnem mámonu” – o bogastvu in dobrinah tega sveta, ki so pogosto povezane z nepravičnostjo, sebičnostjo in kratkovidnostjo. Jezus nas ne spodbuja, naj se zatečemo k nepoštenosti, ampak nas vabi, da se vprašamo: Kako uporabljamo to, kar nam je bilo dano – četudi je minljivo in omejeno? Denar, vpliv, čas, sposobnosti – vse to samo po sebi ni ne dobro ne slabo. Postane nevarno, kadar je v službi pohlepa ali sebičnosti. Postane blagoslov, kadar ga znamo uporabiti za dobrobit drugih, za prijateljstvo, za podporo tistim, ki so v stiski. Zato Jezus pravi: Pridobivajte si prijateljev s krivičnim mámonom – torej uporabite minljive stvari, da ustvarjate nekaj, kar ima trajno vrednost: odnose, ljubezen, bližino, sočutje.
Poudarek na zvestobi v “najmanjšem” pa nas spomni, da resnična preizkušnja naše duhovne drže ni v velikih in slavnih trenutkih, temveč v drobnih vsakodnevnih odločitvah. Če znamo biti iskreni, odgovorni in velikodušni v malem, tedaj se oblikuje naše srce za večje zaupanje. Če pa v malem izbiramo sebičnost ali krivico, se to neizogibno odrazi tudi v večjem. Resnična dobrina, o kateri govori Jezus, niso materialne stvari, ampak življenje v polnosti – občestvo z Bogom in večna bivališča. To pa nam ne bo zaupano, če nismo pripravljeni zvesto in sočutno upravljati z drobnimi darovi, ki jih imamo zdaj. Zato je to besedilo povabilo k notranjemu preobratu: da se učimo gledati na svoje premoženje, čas in talente kot na orodja ljubezni in zvestobe, ne pa kot na lastnino za lastno varnost.
Kratka molitev: Gospod, daj mi srce, ki zna dati; učitelj, daj mi modrost, da bom uporabljal dobre stvari tega sveta za gradnjo nečesa večno vrednega. Naj bom zvest v malem, da bom pripravljen za veliko. Amen.
Tisti čas je rekel Jezus Nikodemu: »Nihče ni šel v nebesa kakor tisti, ki je prišel iz nebes, Sin človekov. Kakor je Mojzes povzdignil kačo v puščavi, tako mora biti povzdignjen Sin človekov, da bi vsak, kdor vanj veruje, imel večno življenje.«
Jn 3,13-15
Jezus v pogovoru z Nikodemom razodeva skrivnost svojega poslanstva: on je tisti, ki prihaja od Boga in edini, ki lahko človeku odpre pot v nebesa. Ko omenja Mojzesa in kačo v puščavi (prim. 4 Mz 21,4–9), Jezus navezuje na dogodek, ko so Izraelci po grehu doživeli strupene ugrize kač. Bog je po Mojzesu postavil bronasto kačo, in kdor je vanjo pogledal, je bil ozdravljen. Ta dogodek je bil prispodoba: kot je bila bronasta kača povzdignjena, da so ljudje našli rešitev, tako bo moral biti tudi Sin človekov povzdignjen – torej na križ. Njegova smrt postane vir življenja, saj se vanj, v križanega in vstalega, nasloni vera človeka.
Odrešenje prihaja po poti križa, ki ni znamenje sramote, ampak znamenje upanja, ker nas je Jezus na križu odkupil in nam odprl vrata v nebeško kraljestvo. Jezusov življenje se ni zaključilo v grobu, ampak je bil povzdignjen in sedaj čaka na nas, ker nam je pri sebi pripravil prostor. Vera ni le intelektualno sprejemanje, ampak pogled srca na Jezusa, tako kot so Izraelci pogledali na kačo. Povzdignjenje na križu kaže, da se Božja moč razodeva prav v ljubezni, ki gre do konca. Večno življenje se začne že zdaj: kdor veruje, je v odnosu z Njim, ki je prišel iz nebes. Ta odlomek nas vabi, da se v težavah in dvomih obračamo k Jezusu, povzdignjenemu na križu, saj je tam razodeta najgloblja Božja ljubezen. Brez Božje ljubezni bi še vedno tavali v temi in naše življenje ne bi imelo pravega smisla. Bog, ki je vdihnil v naše telo svojega Duha, je naše središče in smisel. Naj nam Božja milost pomaga, da bomo vsak dan utrjevali svojo vero v večno življenje. (jč)